Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
»Garmin nie uruchamia się poza ekran startowy rozwiązanie problemu
Garmin nie uruchamia się poza ekran startowy rozwiązanie problemu
Moje urządzenie Garmin nie uruchamia się poza ekran startowy
Wypróbuj następujący krok odzyskiwania:
Fenix 8 i Lily 2 Active
Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/światła na urządzeniu, aż zegarek się wyłączy. Może to potrwać do 15 sekund.
Naciśnij przycisk zasilania/światła, aby ponownie włączyć urządzenie.
Jeśli urządzenie uruchamia się normalnie, zsynchronizuj je z aplikacją Garmin Connect w telefonie lub za pośrednictwem Garmin Express na komputerze osobistym. To powinno rozwiązać problem.
Moje urządzenie nadal nie uruchamia się poza ekran startowy
Wybierz swoje urządzenie poniżej, aby wykonać dodatkowe instrukcje w celu rozwiązania tego problemu.
Zegarek Golfowy Approach S70
Aby rozwiązać ten problem, musisz przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia, wykonując poniższe czynności.
UWAGA: Wykonanie poniższych kroków spowoduje utratę następujących danych z urządzenia:
Portfel Garmin
Treści Connect IQ (tarcze zegarka, aplikacje, pola danych)
Dane Body Battery
Niektóre utraty kroków
Skróty sterowania
Niestandardowe pola danych
Naciśnij i przytrzymaj środkowy przycisk, aż zegarek się wyłączy.
Naciśnij i przytrzymaj przyciski Akcja i Wstecz.
Naciśnij i przytrzymaj środkowy przycisk, aby włączyć zegarek, jednocześnie przytrzymując pozostałe przyciski.
Po pierwszym sygnale dźwiękowym zwolnij przycisk Akcja.
Po drugim sygnale dźwiękowym zwolnij przycisk Wstecz.
Zegarek powinien się zrestartować i powrócić do ekranu konfiguracji. Następnie wybierz swój język, aby rozpocząć proces konfiguracji. Będziesz musiał sparować zegarek z telefonem, a także skonfigurować inne funkcje, takie jak aplikacje Portfel Garmin i Connect IQ. Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć.
null
Zegarki przygodowe: Serie D2 | Enduro Gen 2 | epix Gen 2 | fenix 7 | Quatix 7 | Tactix 7
Spróbuj wykonać krok 1. Jeśli się nie powiedzie, przejdź do kroku 2. Wybierz krok, aby wyświetlić instrukcje.
Krok 1: Synchronizacja z Garmin Express
UWAGA: Użytkownicy Fenix 8, poniższe kroki nie mają zastosowania. Zobacz instrukcje na górze tego FAQ, aby uruchomić swój zegarek.
Aby wykonać te kroki, potrzebne będą:
Dostęp do komputera osobistego z systemem Windows lub Mac.
Na zegarku naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/podświetlenia, aż zegarek się wyłączy.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk start/stop.
Nadal trzymaj przycisk start/stop i podłącz zegarek do komputera.
Trzymając przycisk start/stop, wybierz opcję dodania urządzenia do Garmin Express.
Poczekaj do 60 sekund, aż Garmin Express rozpozna zegarek. Po rozpoznaniu zegarka możesz puścić przycisk start/stop.
Po wyświetleniu monitu w Garmin Express dokończ proces dodawania urządzenia. Obejmuje to zalogowanie się przy użyciu danych logowania Garmin Connect.
Zegarek powinien zakończyć synchronizację z Garmin Express. Po zakończeniu synchronizacji możesz odłączyć zegarek od komputera. Zegarek powinien uruchomić się normalnie.
Krok 2, jeśli to konieczne: usuń dotknięte problemem pliki z zegarka
Wybierz platformę komputerową poniżej, aby wyświetlić instrukcje do wykonania.
Instrukcje dotyczące komputera z systemem Windows
Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/podświetlenia, aż zegarek się wyłączy.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk start/stop.
Przytrzymaj przycisk start/stop i podłącz zegarek do komputera z systemem Windows. Gdy komputer rozpozna zegarek, możesz puścić przycisk start/stop. Może to potrwać do 30 sekund.
Zlokalizuj na komputerze dysk Garmin i wybierz folder Garmin.
Zlokalizuj folder RemoteSW i usuń jego zawartość.
Odłącz zegarek od komputera.
Zegarek powinien się zrestartować i uruchomić normalnie. Sugerujemy, aby teraz zsynchronizować zegarek z aplikacją Garmin Connect lub Garmin Express.
Instrukcje dotyczące komputera Mac
UWAGA: Jeśli na komputerze zainstalowano Garmin Express, program musi zostać zamknięty przed wykonaniem poniższych kroków.
Poczekaj, aż zegarek się zrestartuje i natychmiast naciśnij i przytrzymaj przycisk start/stop, gdy zobaczysz niebieski trójkąt.
Kontynuuj przytrzymywanie przycisku start/stop przez 10 sekund, a następnie zwolnij przycisk.
Poczekaj 30 sekund, aż Garmin Express znajdzie urządzenie. Po rozpoznaniu zegarka zakończ proces dodawania urządzenia. Będzie to obejmować zalogowanie się przy użyciu danych logowania Garmin Connect.
Zegarek powinien zakończyć synchronizację z Garmin Express. Po zakończeniu synchronizacji możesz odłączyć zegarek od komputera. Zegarek powinien uruchomić się normalnie.
Komputery Rowerowe Edge
Aby naprawić urządzenie, wypróbuj dowolną z poniższych opcji.
Krok 1: Usuń dotknięte pliki z urządzenia
Podłącz urządzenie do komputera z systemem Windows za pomocą kabla zasilania/danych.
Po rozpoznaniu urządzenia zlokalizuj na komputerze folder GARMIN i otwórz go.
Zlokalizuj folder RemoteSW i otwórz go.
Zlokalizuj i usuń plik CPE.bin
Odłącz urządzenie od komputera.
To powinno rozwiązać problem z urządzeniem. Jeśli tak się nie stanie, przejdź do kroku 2.
Krok 2 jeśli to konieczne: Wykonaj reset główny urządzenia
Wyłącz urządzenie
Przytrzymaj Lap/Reset i Start/Stop
Naciśnij i zwolnij przycisk zasilania
Kontynuuj przytrzymywanie tylko Lap/Reset i Start/Stop
Zwolnij Lap/Reset i Start/Stop, gdy logo Garmin zniknie
Stąd wybierz swój język, aby rozpocząć proces konfiguracji. Będziesz musiał sparować urządzenie z telefonem, a także skonfigurować inne funkcje, takie jak aplikacje Portfel Garmin i Connect IQ. Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć.
Jeśli problem z urządzeniem nadal występuje i nie można go uruchomić normalnie, konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych urządzenia, wykonując poniższe czynności.
UWAGA: Wykonanie poniższych kroków spowoduje utratę następujących danych z urządzenia:
Portfel Garmin
Treści Connect IQ (tarcze zegarka, aplikacje, pola danych)
Dane Body Battery
Niektóre utraty kroków
Skróty sterowania
Skróty klawiszowe
Niestandardowe pola danych
Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż zegarek się wyłączy
Naciśnij i przytrzymaj przyciski Start/Stop i Wstecz
Włącz zegarek, cały czas przytrzymując przyciski
Po pierwszym sygnale dźwiękowym zwolnij przycisk Start/Stop
Po drugim sygnale dźwiękowym zwolnij przycisk Wstecz
Zegarek powinien się ponownie uruchomić i powrócić do ekranu konfiguracji. Następnie wybierz swój język, aby rozpocząć proces konfiguracji. Będziesz musiał sparować zegarek z telefonem, a także skonfigurować inne funkcje, takie jak aplikacje Portfel Garmin i Connect IQ. Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć.
UWAGA: Użytkownicy zegarka Forerunner 965 powinni zapoznać się z poniższymi informacjami, jeśli korzystali z funkcji tworzenia kopii zapasowej i przywracania w zegarku: null
Zegarki Serii Instinct 3
Aby wykonać te kroki, potrzebne będą:
Dostęp do komputera osobistego z systemem Windows lub Mac.
Na zegarku naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/światła, aż się wyłączy.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk start/stop.
Przytrzymaj przycisk start/stop i podłącz zegarek do komputera.
Przytrzymując przycisk start/stop, wybierz opcję dodania urządzenia do Garmin Express.
Poczekaj do 60 sekund, aż Garmin Express rozpozna zegarek. Po rozpoznaniu zegarka możesz puścić przycisk start/stop.
Po wyświetleniu monitu w Garmin Express dokończ proces dodawania urządzenia. Obejmuje to zalogowanie się przy użyciu danych logowania Garmin Connect.
Zegarek powinien zakończyć synchronizację z Garmin Express. Po zakończeniu synchronizacji możesz odłączyć zegarek od komputera. Zegarek powinien uruchomić się normalnie.
Zegarek vivoactive 4
Jeśli problem z urządzeniem nadal występuje i nie można go uruchomić normalnie, konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych urządzenia, wykonując poniższe czynności.
UWAGA: Wykonanie poniższych kroków spowoduje utratę następujących danych z urządzenia:
Portfel Garmin
Treści Connect IQ (tarcze zegarka, aplikacje, pola danych)
Dane Body Battery
Niektóre utraty kroków
Skróty sterowania
Skróty klawiszowe
Niestandardowe pola danych
Przytrzymaj górny przycisk przez sekundę, aby włączyć urządzenie, poczekaj, aż wyświetli się logo Garmin. Puść.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż zegarek się wyłączy.
Naciśnij i przytrzymaj górny i dolny przycisk.
Puść górny przycisk po pierwszej wibracji.
Puść dolny przycisk po drugiej wibracji.
Zegarek powinien się zrestartować i powrócić do ekranu konfiguracji. Następnie wybierz swój język, aby rozpocząć proces konfiguracji. Będziesz musiał sparować zegarek z telefonem, a także skonfigurować inne funkcje, takie jak aplikacje Portfel Garmin i Connect IQ. Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć. Remove and Add a Device From the Garmin Connect App
Jeśli problem z urządzeniem nadal występuje i nie można go uruchomić normalnie, konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych urządzenia, wykonując poniższe czynności.
UWAGA: Wykonanie poniższych kroków spowoduje utratę następujących danych z urządzenia:
Portfel Garmin
Treści Connect IQ (tarcze zegarka, aplikacje, pola danych)
Dane Body Battery
Niektóre utraty kroków
Skróty sterowania
Skróty klawiszowe
Niestandardowe pola danych
Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż zegarek się wyłączy.
Naciśnij i przytrzymaj górny i dolny przycisk.
Zwolnij górny przycisk po pierwszej wibracji.
Zwolnij dolny przycisk po drugiej wibracji.
Zegarek powinien się zrestartować i powrócić do ekranu konfiguracji. Następnie wybierz swój język, aby rozpocząć proces konfiguracji. Będziesz musiał sparować zegarek z telefonem, a także skonfigurować inne funkcje, takie jak aplikacje Garmin Wallet i Connect IQ. Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć. Remove and Add a Device From the Garmin Connect App
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.