Garmin nie uruchamia się poza ekran startowy rozwiązanie problemu

Moje urządzenie Garmin nie uruchamia się poza ekran startowy

Wypróbuj następujący krok odzyskiwania:

Fenix 8 i Lily 2 Active

  1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/światła na urządzeniu, aż zegarek się wyłączy. Może to potrwać do 15 sekund.

  2. Naciśnij przycisk zasilania/światła, aby ponownie włączyć urządzenie.

Jeśli urządzenie uruchamia się normalnie, zsynchronizuj je z aplikacją Garmin Connect w telefonie lub za pośrednictwem Garmin Express na komputerze osobistym. To powinno rozwiązać problem.

Moje urządzenie nadal nie uruchamia się poza ekran startowy

Wybierz swoje urządzenie poniżej, aby wykonać dodatkowe instrukcje w celu rozwiązania tego problemu.

 

Zegarek Golfowy Approach S70

Aby rozwiązać ten problem, musisz przywrócić ustawienia fabryczne urządzenia, wykonując poniższe czynności.

UWAGA: Wykonanie poniższych kroków spowoduje utratę następujących danych z urządzenia:

  • Portfel Garmin

  • Treści Connect IQ (tarcze zegarka, aplikacje, pola danych)

  • Dane Body Battery

  • Niektóre utraty kroków

  • Skróty sterowania

  • Niestandardowe pola danych

  1. Naciśnij i przytrzymaj środkowy przycisk, aż zegarek się wyłączy.

     

  2. Naciśnij i przytrzymaj przyciski Akcja i Wstecz.

     

  3. Naciśnij i przytrzymaj środkowy przycisk, aby włączyć zegarek, jednocześnie przytrzymując pozostałe przyciski.

     

  4. Po pierwszym sygnale dźwiękowym zwolnij przycisk Akcja.

     

  5. Po drugim sygnale dźwiękowym zwolnij przycisk Wstecz.

Zegarek powinien się zrestartować i powrócić do ekranu konfiguracji. Następnie wybierz swój język, aby rozpocząć proces konfiguracji. Będziesz musiał sparować zegarek z telefonem, a także skonfigurować inne funkcje, takie jak aplikacje Portfel Garmin i Connect IQ. Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć.

null 


Zegarki przygodowe: Serie D2 | Enduro Gen 2 | epix Gen 2 | fenix 7 | Quatix 7 | Tactix 7

Spróbuj wykonać krok 1. Jeśli się nie powiedzie, przejdź do kroku 2. Wybierz krok, aby wyświetlić instrukcje.

Krok 1: Synchronizacja z Garmin Express

UWAGA: Użytkownicy Fenix 8, poniższe kroki nie mają zastosowania. Zobacz instrukcje na górze tego FAQ, aby uruchomić swój zegarek.

Aby wykonać te kroki, potrzebne będą: 

  • Dostęp do komputera osobistego z systemem Windows lub Mac.
  • Będziesz również musiał zainstalować Garmin Express na swoim komputerze.
  • Kabel zasilający/danych do zegarka.
  • Kabel zasilający/danych do zegarka.
  1. Otwórz Garmin Express na swoim komputerze.
  2. Na zegarku naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/podświetlenia, aż zegarek się wyłączy.



  3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk start/stop.

  4. Nadal trzymaj przycisk start/stop i podłącz zegarek do komputera.

     

  5. Trzymając przycisk start/stop, wybierz opcję dodania urządzenia do Garmin Express.

     

  6. Poczekaj do 60 sekund, aż Garmin Express rozpozna zegarek. Po rozpoznaniu zegarka możesz puścić przycisk start/stop.

     

  7. Po wyświetleniu monitu w Garmin Express dokończ proces dodawania urządzenia. Obejmuje to zalogowanie się przy użyciu danych logowania Garmin Connect.

Zegarek powinien zakończyć synchronizację z Garmin Express. Po zakończeniu synchronizacji możesz odłączyć zegarek od komputera. Zegarek powinien uruchomić się normalnie.


Krok 2, jeśli to konieczne: usuń dotknięte problemem pliki z zegarka

Wybierz platformę komputerową poniżej, aby wyświetlić instrukcje do wykonania.
Instrukcje dotyczące komputera z systemem Windows
  1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/podświetlenia, aż zegarek się wyłączy.



  2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk start/stop.



  3. Przytrzymaj przycisk start/stop i podłącz zegarek do komputera z systemem Windows. Gdy komputer rozpozna zegarek, możesz puścić przycisk start/stop. Może to potrwać do 30 sekund.

     

  4. Zlokalizuj na komputerze dysk Garmin i wybierz folder Garmin.

     

  5. Zlokalizuj folder RemoteSW i usuń jego zawartość.

     

  6. Odłącz zegarek od komputera.

Zegarek powinien się zrestartować i uruchomić normalnie. Sugerujemy, aby teraz zsynchronizować zegarek z aplikacją Garmin Connect lub Garmin Express.


Instrukcje dotyczące komputera Mac
UWAGA: Jeśli na komputerze zainstalowano Garmin Express, program musi zostać zamknięty przed wykonaniem poniższych kroków.
  1. Pobierz i zainstaluj OpenMTP na komputerze.

     

  2. Otwórz program OpenMTP.

     

  3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/światła, aż zegarek się wyłączy.



  4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk start/stop podczas podłączania urządzenia do komputera.



  5. Jeśli pojawi się monit, wybierz opcję Zezwalaj z wyskakującego powiadomienia.

     

  6. Po znalezieniu zegarka zlokalizuj folder Garmin w programie OpenMTP. Jeśli nie widzisz folderu, spróbuj wybrać opcję odświeżania w programie.

     

  7. W folderze Garmin zlokalizuj folder RemoteSW.

     

  8. Usuń wszystkie pliki .bin znajdujące się w folderze RemoteSW.

     

  9. Odłącz zegarek od komputera.

Zegarek powinien się zrestartować i uruchomić normalnie. Sugerujemy, aby teraz zsynchronizować zegarek z aplikacją Garmin Connect lub Garmin Express.


Seria Descent Mk3 

Aby wykonać te kroki, potrzebne będą: 

  • Dostęp do komputera osobistego z systemem Windows lub Mac.
  • Będziesz również musiał zainstalować Garmin Express na swoim komputerze.
  • Kabel zasilający/danych do zegarka.
  • Twoje dane logowania Garmin Connect
  1. Otwórz Garmin Express na swoim komputerze.

  2. Podłącz Descent Mk3 do komputera.

  3. Poczekaj, aż zegarek się zrestartuje i natychmiast naciśnij i przytrzymaj przycisk start/stop, gdy zobaczysz niebieski trójkąt.

  4. Kontynuuj przytrzymywanie przycisku start/stop  przez 10 sekund, a następnie zwolnij przycisk.

  5. Poczekaj 30 sekund, aż Garmin Express znajdzie urządzenie. Po rozpoznaniu zegarka zakończ proces dodawania urządzenia. Będzie to obejmować zalogowanie się przy użyciu danych logowania Garmin Connect.

Zegarek powinien zakończyć synchronizację z Garmin Express. Po zakończeniu synchronizacji możesz odłączyć zegarek od komputera. Zegarek powinien uruchomić się normalnie.


Komputery Rowerowe Edge 

Aby naprawić urządzenie, wypróbuj dowolną z poniższych opcji.

Krok 1: Usuń dotknięte pliki z urządzenia

  1. Podłącz urządzenie do komputera z systemem Windows za pomocą kabla zasilania/danych.

  2. Po rozpoznaniu urządzenia zlokalizuj na komputerze folder GARMIN i otwórz go.

  3. Zlokalizuj folder RemoteSW i otwórz go.

  4. Zlokalizuj i usuń plik CPE.bin

  5. Odłącz urządzenie od komputera.

To powinno rozwiązać problem z urządzeniem. Jeśli tak się nie stanie, przejdź do kroku 2.


Krok 2 jeśli to konieczne: Wykonaj reset główny urządzenia

  1. Wyłącz urządzenie

  2. Przytrzymaj Lap/Reset i Start/Stop

  3. Naciśnij i zwolnij przycisk zasilania

  4. Kontynuuj przytrzymywanie tylko Lap/Reset i Start/Stop

  5. Zwolnij Lap/Reset i Start/Stop, gdy logo Garmin zniknie

Stąd wybierz swój język, aby rozpocząć proces konfiguracji. Będziesz musiał sparować urządzenie z telefonem, a także skonfigurować inne funkcje, takie jak aplikacje Portfel Garmin i Connect IQ. Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć.

Remove and Add a Device From the Garmin Connect App

How to Install Connect IQ Content Using the Garmin Connect App

Learn More About Garmin Pay 


Zegarki Serii Forerunner

Jeśli problem z urządzeniem nadal występuje i nie można go uruchomić normalnie, konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych urządzenia, wykonując poniższe czynności.

UWAGA: Wykonanie poniższych kroków spowoduje utratę następujących danych z urządzenia:

  • Portfel Garmin

  • Treści Connect IQ (tarcze zegarka, aplikacje, pola danych)

  • Dane Body Battery

  • Niektóre utraty kroków

  • Skróty sterowania

  • Skróty klawiszowe

  • Niestandardowe pola danych

  1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż zegarek się wyłączy

  2. Naciśnij i przytrzymaj przyciski Start/Stop i Wstecz

  3. Włącz zegarek, cały czas przytrzymując przyciski

  4. Po pierwszym sygnale dźwiękowym zwolnij przycisk Start/Stop

  5. Po drugim sygnale dźwiękowym zwolnij przycisk Wstecz

Zegarek powinien się ponownie uruchomić i powrócić do ekranu konfiguracji. Następnie wybierz swój język, aby rozpocząć proces konfiguracji. Będziesz musiał sparować zegarek z telefonem, a także skonfigurować inne funkcje, takie jak aplikacje Portfel Garmin i Connect IQ. Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć.

Remove and Add a Device From the Garmin Connect App

How to Install Connect IQ Content Using the Garmin Connect App

Learn More About Garmin Pay

For ECG Users:  How Do I Set up the ECG App on My Watch?

UWAGA: Użytkownicy zegarka Forerunner 965 powinni zapoznać się z poniższymi informacjami, jeśli korzystali z funkcji tworzenia kopii zapasowej i przywracania w zegarku: null


Zegarki Serii Instinct 3 

Aby wykonać te kroki, potrzebne będą: 

  • Dostęp do komputera osobistego z systemem Windows lub Mac.
  • Będziesz również musiał zainstalować Garmin Express na swoim komputerze.
  • Kabel zasilający/danych do zegarka.
  • Twoje dane logowania Garmin Connect
  1. Otwórz Garmin Express na komputerze.

     

  2. Na zegarku naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania/światła, aż się wyłączy.

     

  3. Naciśnij i przytrzymaj przycisk start/stop.

     

  4. Przytrzymaj przycisk start/stop i podłącz zegarek do komputera.

     

  5. Przytrzymując przycisk start/stop, wybierz opcję dodania urządzenia do Garmin Express.

     

  6. Poczekaj do 60 sekund, aż Garmin Express rozpozna zegarek. Po rozpoznaniu zegarka możesz puścić przycisk start/stop.

     

  7. Po wyświetleniu monitu w Garmin Express dokończ proces dodawania urządzenia. Obejmuje to zalogowanie się przy użyciu danych logowania Garmin Connect.

Zegarek powinien zakończyć synchronizację z Garmin Express. Po zakończeniu synchronizacji możesz odłączyć zegarek od komputera. Zegarek powinien uruchomić się normalnie.


Zegarek vivoactive 4 

Jeśli problem z urządzeniem nadal występuje i nie można go uruchomić normalnie, konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych urządzenia, wykonując poniższe czynności.

UWAGA: Wykonanie poniższych kroków spowoduje utratę następujących danych z urządzenia:

  • Portfel Garmin

  • Treści Connect IQ (tarcze zegarka, aplikacje, pola danych)

  • Dane Body Battery

  • Niektóre utraty kroków

  • Skróty sterowania

  • Skróty klawiszowe

  • Niestandardowe pola danych

  1. Przytrzymaj górny przycisk przez sekundę, aby włączyć urządzenie, poczekaj, aż wyświetli się logo Garmin. Puść.

     

  2. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż zegarek się wyłączy.

     

  3. Naciśnij i przytrzymaj górny i dolny przycisk.

     

  4. Puść górny przycisk po pierwszej wibracji.

     

  5. Puść dolny przycisk po drugiej wibracji.

Zegarek powinien się zrestartować i powrócić do ekranu konfiguracji. Następnie wybierz swój język, aby rozpocząć proces konfiguracji. Będziesz musiał sparować zegarek z telefonem, a także skonfigurować inne funkcje, takie jak aplikacje Portfel Garmin i Connect IQ. Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć.
Remove and Add a Device From the Garmin Connect App

How to Install Connect IQ Content Using the Garmin Connect App

Learn More About Garmin Pay


Zegarki Serii Venu 3 i Zegarek vivoactive 5

Jeśli problem z urządzeniem nadal występuje i nie można go uruchomić normalnie, konieczne będzie przywrócenie ustawień fabrycznych urządzenia, wykonując poniższe czynności.

UWAGA: Wykonanie poniższych kroków spowoduje utratę następujących danych z urządzenia:

  • Portfel Garmin

  • Treści Connect IQ (tarcze zegarka, aplikacje, pola danych)

  • Dane Body Battery

  • Niektóre utraty kroków

  • Skróty sterowania

  • Skróty klawiszowe

  • Niestandardowe pola danych

  1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż zegarek się wyłączy.

     

  2. Naciśnij i przytrzymaj górny i dolny przycisk.

     

  3. Zwolnij górny przycisk po pierwszej wibracji.

     

  4. Zwolnij dolny przycisk po drugiej wibracji.

Zegarek powinien się zrestartować i powrócić do ekranu konfiguracji. Następnie wybierz swój język, aby rozpocząć proces konfiguracji. Będziesz musiał sparować zegarek z telefonem, a także skonfigurować inne funkcje, takie jak aplikacje Garmin Wallet i Connect IQ. Oto kilka zasobów, które pomogą Ci zacząć.
Remove and Add a Device From the Garmin Connect App

How to Install Connect IQ Content Using the Garmin Connect App

Learn More About Garmin Pay

Dla użytkowników EKG: How Do I Set up the ECG App on My Watch?


 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl