Gwarancje

Gwarancja producenta : Garmin

Jesteśmy Oficjalnym i Autoryzowanym Partnerem GARMIN Polska.
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są fabrycznie nowe - pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora. Dzięki temu masz pewność, że kupujesz sprzęt z pełnym i bezproblemowym wsparciem technicznym.

Wszystkie produkty objęte są pełną i jedyną 24 miesięczną gwarancją Garmin Polska.
Wszelkie naprawy gwarancyjne realizowane są bezpośrednio w serwisie firmy Garmin,

tel. +48 22 300 31 55
tel. 00800 121 45 63*

*Zwracamy Państwa uwagę na konieczność wybrania dwóch zer w numerze telefonu. Numer bezpłatny dla połączeń wykonywanych z linii
stacjonarnych. Niektórzy operatorzy telekomunikacyjni (w szczególności telefonii mobilnej) mogą naliczać opłaty za połączenia z numerami 00 800
dlatego też, prosimy sprawdzić rzeczywisty koszt połączenia u Państwa operatora.

e-mail: poland.support@garmin.com

Identyfikacja urządzeń odbywa się na podstawie numeru seryjnego i dowodu zakupu.

 

Gwarancja sprzedawcy

Produkt można odesłać na własny koszt na adres naszego magazynu bądź dostarczyć go osobiście pod adres XULTRA - SERWIS, 40-393 Katowice, ul.Krakowska 208, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu na adres sklep@xultra.pl    formularza reklamacyjnego .

W niektórych przypadkach firma LIMITED GROUP pośredniczy między użytkownikiem, a producentem lub importerem w procesie reklamacji gwarancyjnej. W przypadku serwisowania towaru przez nasz sklep, przesyłki należy nadawać na adres: XULTRA - SERWIS, 40-393 Katowice, ul.Krakowska 208. Aby dokonać zgłoszenia reklamacyjnego klient jest zobowiązany do wypełnienia formularza reklamacyjnego ( formularz reklamacyjny ) i przesłania go na adres  sklep@xultra.pl . Dla powyższego zgłoszenia zostanie nadany numer reklamacji - numer RMA. Otrzymany zwrotnie numer RMA należy umieścić na liście przewozowym w polu UWAGI lub zamieścić w widocznym miejscu na paczce.

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę LIMITED GROUP / xultra.pl wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję Sprzedawcy są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,
  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl