Gwarancje

Gwarancja producenta

Część produktów oferowanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach xultra.pl. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Adresy punktów serwisowych i inne ważne informacje dotyczące serwisu, znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

Gwarancja producenta dla:  GARMIN

Gwarancja sprzedawcy

W przypadku gdy w zakładce GWARANCJA w polu GWARANCJA SPRZEDAWCY znajduje się informacja o ilości miesięcy gwarancji udzielanych przez Sprzedawcę, produkt można odesłać na własny koszt na adres naszego magazynu bądź dostarczyć go osobiście pod adres XULTRA - SERWIS, 40-393 Katowice, ul.Krakowska 208, po wcześniejszym wypełnieniu i przesłaniu na adres sklep@xultra.pl    formularza reklamacyjnego .

W niektórych przypadkach firma LIMITED GROUP pośredniczy między użytkownikiem, a producentem lub importerem w procesie reklamacji gwarancyjnej. W przypadku serwisowania towaru przez nasz sklep, przesyłki należy nadawać na adres: XULTRA - SERWIS, 40-393 Katowice, ul.Krakowska 208. Aby dokonać zgłoszenia reklamacyjnego klient jest zobowiązany do wypełnienia formularza reklamacyjnego ( formularz reklamacyjny ) i przesłania go na adres  sklep@xultra.pl . Dla powyższego zgłoszenia zostanie nadany numer reklamacji - numer RMA. Otrzymany zwrotnie numer RMA należy umieścić na liście przewozowym w polu UWAGI lub zamieścić w widocznym miejscu na paczce.

Wadliwy produkt zostanie poddany wstępnej ekspertyzie, która ma na celu sprawdzenie czy opisywana przez Klienta usterka występuje oraz czy usterka nie nastąpiła z winy użytkownika. Termin rozpatrzenia reklamacji przez firmę LIMITED GROUP / xultra.pl wynosi 14 dni od chwili przyjęcia towaru. Wszystkie produkty, mające gwarancję Sprzedawcy są wysyłane bezpośrednio do dystrybutora lub producenta danego sprzętu, jeżeli serwis producenta/dystrybutora stwierdzi, że naprawa sprzętu wymaga dodatkowych ekspertyz, bądź wymiany ciężko dostępnych części, okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony do 28 dni roboczych. Sposób rozpatrzenia i zakończenia reklamacji poprzez naprawę, wymianę lub zwrot kosztów zakupu należy tylko i wyłącznie do gwaranta.

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:

  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej, która nie została wywołana nieprawidłowym działaniem produktu,
  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

W przypadku, gdy korzystający z gwarancji zgłasza nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd okoliczności czym powoduje wyrządzenie gwarantowi szkody, może zostać zobowiązany do jej naprawienia. Sprzęt w takim przypadku jest odsyłany również na koszt kupującego.

Jeżeli dostarczony produkt nie będzie spełniał wymagań gwarancyjnych, Klient zostanie o tym fakcie niezwłocznie poinformowany.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl