Informacje o wysyłce
Formy wysyłki
Wszystkie wysyłki realizowane są wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD / InPost lub za pośrednictwem Paczkomatów (wybór pozostaje po stronie Klienta).
Czas dostawy
Standardowy czas dostawy przesyłki kurierskiej nadanej przez sklep wynosi 24 godziny robocze i liczony jest od chwili jej przekazania do firmy kurierskiej do momentu odbioru przez klienta. Standardowy czas dostawy przesyłki realizowanej za pośrednictwem Poczty Polskiej nadanej przez sklep mieści się w przedziale od 24 do 72 godzin roboczych i liczony jest od chwili jej przekazania do punktu nadawczego do momentu dostarczenia do klienta bądź punktu docelowego. Do czasu dostawy nie należy wliczać dni wolnych od pracy (tj. sobót i niedziel, świąt państwowych i kościelnych itp.). W szczególnych przypadkach (np. utrudnienia związane ze złymi warunkami atmosferycznymi, nieprzewidziane zdarzenia losowe itp.) czas dostawy może ulec wydłużeniu, na co Sklep nie ma wpływu. Wysyłka zamówień następuje każdego dnia roboczego do godziny 17:00 i zależna jest od dostępności towaru w magazynie. Dla towarów oznaczonych statusem wysyłamy natychmiast wysyłka realizowana jest tego samego dnia roboczego. Dla towarów oznaczonych statusem wysyłamy w 24h, wysyłamy w 48h lub wysyłamy w 72h wysyłka realizowana jest odpowiednio do 24, 48 lub 72 godzin roboczych od chwili złożenia zamówienia. Dla towarów oznaczonych statusem 7 do 10 dni o terminie wysyłki klient informowany jest indywidualnie tuż po ustaleniu dostępności u producenta.
Śledzenie statusu przesyłki
Monitorowanie losów przesyłki możliwe jest poprzez:
- stronę spedytora DPD / Poczta Polska
- moduł lokalizacji przesyłki umieszczony w stopce sklepu (prawy dolny róg witryny),
- panel klienta (zakładka Transakcje-->ID transakcji-->Nr listu przewozowego),
- kontakt telefoniczny z oddziałem miejscowym firmy kurierskiej ( lista oddziałów ) i podanie nr listu przewozowego,
- kontakt z naszym konsultantem i podanie nr zamówienia w sklepie.
Uwagi do doręczenia
Jeśli miejsce doręczenia posiada specyficzny charakter i wymaga dodatkowych informacji, które usprawnią dostarczenie przesyłki (np. w przypadku wysyłki zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej tego typu informację stanowić będzie numer przesyłki), prosimy umieścić je w formularzu zamówienia w rubryce Uwagi . Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, iż niektóre z tych informacji mogą nie zostać uwzględnione przez spedytora ze względu na ich dodatkowo odpłatny charakter (np. dostawa do godziny 9:00, dostawa w ściśle określonym przedziale czasowym, dostawa na sobotę, kontakt przed dostawą itp.). W celu uzyskania informacji o dostępności i kosztach związanych z tego typu świadczeniem prosimy o kontakt na sklep@xultra.pl